ForedragPeter Svarre

Hvordan man udvikler strategier og koncepter for sociale medier

Oplagt udgangspunkt for organisationen eller virksomheden

Denne præsentation er et oplagt udgangspunkt for organisationen eller virksomheden der gerne vil i gang med at arbejde med sociale medier. Præsentationen følges typisk op af et workshop forløb, hvor deltagerne – med udgangspunkt i præsentationen – udvikler deres egne koncepter og strategier.

Peter Svarre giver en kort introduktion til sociale medier og opbygger en forståelsesramme, der gør det muligt at udvikle idéer i fællesskab.

Herefter præsenterer han en række cases fra virksomheder, der har haft succes med de sociale medier og slutter så af med en grundig gennemgang af den strategimodel han selv anvender til at udvikle social media projekter. Modellen indeholder en lang række helt konkrete råd og vejledninger, som er nyttige at have ved hånden i det efterfølgende workshop forløb.

Varighed: 45 – 60 minutters oplæg + efterfølgende workshop forløb, der skræddersys til begivenheden