Nyheder

Social Selling er en del af værktøjskassen for sælgere

Et varmt emne i øjeblikket er Social Selling. Det omtales ofte på LinkedIn og mange konsulenter, der kan “optimere din sociale selling,” byder sig til.

Men hvad er det egentligt? Er det når man skriver sine kvaliteter og kontaktoplysninger efter sit navn? Er det når man liker alt i sit nyhedsflow? Eller kræver det kattekillinger for at knytte os emotionelt til vore kontakter?

dorte-møller-madsen-foredrag-foredragsportalenDet kan du blive klogere på med en af Foredragsportalens nye foredragsholdere. Vi kan nemlig byde velkommen til Dorte Møller Madsen der, med en lang erfaring med salg og sociale medier, kan lære dig at bruge LinkedIn i din salgsindsats og nå dine resultater.

Købsprocessen er ændret

– Sociale og digitale medier har ændret dine kunders købsproces, siger Dorte Møller Madsen. Derfor må du tilpasse dine salgsmetoder nu for at undgå, at din virksomhed mister konkurrenceevne.

Kunder ved meget mere i dag og det ændrer salgsprocessen. Salget starter ikke når kunden er i butikken eller i røret – det er en løbende proces, der kræver du tænker på hvordan du kan sikre en plads i din målgruppes bevidsthed. Det kan LinkedIn hjælpe dig med, især hvis du er i B2B markedet.

– Social Selling er et begreb, der bruges i B2B verdenen, fortæller Dorte Møller Madsen. Derfor fokuserer jeg i foredraget på LinkedIn.

Anerkendt ekspert

Dorte Møller Madsen har en solid salgsbaggrund og har holdt foredrag i mere end 10 år. Hun hoppede tidligt på bølgen med sociale medier og anses i dag som en ekspert i området. Endda sådan at hun har optrådt i flere bøger om social selling – endda en LinkedIn selv har udgivet. Desuden har hun været ekspert på tv, key-note speaker på konference og allerede inspireret en lang række kendte virksomheder – bl. a:

Udvikling Fyn, Messe C, HUSET, Aalborg Kommune, DEF, Fynsk Erhverv, Middelfart Kommune, Deloitte, IT-Forum, Visit Vejle, Erhvervsstyrelsen

– Da social selling er lidt et modeord, har det været vigtigt for Foredragsportalen at få en dygtig specialist tilknyttet, fortæller Foredragsportalens ejer, Jens Balle.

– Med Dorte Møller Madsen tør jeg godt stå inde for et højt niveau og samtidig praktisk brugbart indhold.

Deltagerne går nemlig hjem med konkrete værktøjer og forslag til at gå i gang på LinkedIn.

Også andre sociale medier

Dorte holder også andre foredrag om sociale medier. For eksempel under disse overskrifter. Kontakt os for at høre nærmere.

  1. LinkedIn for ledere
  2. Online networking med LinkedIn
    – gå fra visitkortsamling til et værdiskabende netværk
  3. Social Business – Generation C, X og Z – Lær de digitale generationer at kende
  4. Sociale Medier – med strategisk fokus

dorte-moller-madsen-foredrag-2-foredragsportalen

Læs mere om Dorte Møller Madsens foredrag Sociale Selling med LinkedIn her:

Social Selling med LinkedIn

Læs mere om Dorte Møller Madsen her:

Dorte Møller Madsen