Hvordan din og kundens hjerne kan samarbejde, og hvordan branding og kommunikation kan give flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.
Foredraget er en samlet helhed af foredrag 1 + 2, og fortæller om begreber i markedsføring. Lærer at forstå og bruge hjernens højre- og venstre halvdel. Bruge vigtig viden og fantasi. Foredraget giver brugbar indsigt og vigtig viden om branding, markedsføring og kommunikation. Du får facitlisten med de 10 eneste købsmotiver og viden om, hvordan værktøjerne bruges og giver flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.
Niels-Henrik siger om sit foredrag:
”Det handler om at VISE, BEVISE og OVERBEVISE. Det handler om at bruge vigtig viden og fantasi.”
Foredraget leveres med humor og alvor, og indeholder vigtig viden og gratis værktøjer, der kan bruges med det samme og med succes.
Varighed: 120 minutter
Foredraget kan tilpasses en aktuel agenda og et afsat tidsrum.