Kan man købe virksomhedsånd og servicekultur på flaske?
Med udgangspunkt i bogen ”Hemmeligheden bag Spies-ånden” deler forfatter og foredragsholder Eva Vedel ud af de vilde historier og personlige oplevelser, der bedre end noget andet beskriver den unikke virksomhedsånd og service-kultur, der var og fortsat er rygraden i Spies Rejser.
De inspirerende cases er samlet via interviews med 25 medarbejdere fra alle luftlag og verdenshjørner.
- Hvordan får man folk til at knokle røven ud af bukserne 24/7 og sove med uniformen på – ovenikøbet med et smil på læben?
- Til at tage ansvar og løse både mulige og umulige opgaver som den naturligste ting i verden på tværs af kulturer og landegrænser?
Alle kender mottoet Spies, Rejs og Vær glad, men de færreste yndlingsmottoet: ”Glade guider = Glade gæster”. Det var Simon Spies, der skabte Spies Rejser, men personalet, der satte strøm til Spies-ånden.
Eva Vedel har selv været ansat 17 år i Spies Rejser som guide, destinationschef, rektor for guideskolen, omrejsende coach og inspirator, leder af guideafdelingen og chef for salgskontoret i København.
Siden har hun været direktør i Forum København og de seneste 15 år selvstændig indenfor udvikling, planlægning og afvikling af festivaler, konferencer og gourmetevents.
Eva er desuden uddannet coach og afholder både involverende workshops og inspirerende foredrag.