Henrik Meng har arbejdet med ledelse, samarbejde og kundeoplevelser i mere end 35 år, og han er bedre end nogensinde.
Indimellem har Henrik skrevet en stribe bestsellere om samme emner, som Den ekstra Mil, Der var du jo! Og Værtens bedste service. Og så er han rådgiver for en stribe af de største erhvervssucceser i landet gennem tiden.
Henrik arbejder med “at gøre mennesker lidt bedre til det, de allerede er gode til” – og det har vist sig at virke.
Forvent en keynote med historier fra virkeligheden, lidt selvironi, masser af energi og et par sandheder, du både kan grine og tænke over.
Det er inspirerende. Det er underholdende. Og det er 100 % Meng!
Det får du ud af et foredrag med Henrik Meng
Gennem inspirerende, motiverende og aktiverende keynotes tager Henrik Meng jer med på en rejse der gennem cases fra det virkelig liv fortæller hvordan I f.eks. løfter jeres forståelse af loyalitet, giver metoder til at skabe en kultur, hvor alle tager ansvar og viser hvordan man designer oplevelser, der bliver husket – og talt om.
Publikum går ALTID hjem beriget med praktiske metoder og redskaber. Henrik har et smil, indlevelse og en humor, som holder alle på tæerne.
Derfor skal du booke Henrik Meng
Henrik Meng’s ekspertise ligger i at omsætte kundeløfter til konkrete medarbejderløfter og skabe en kultur, hvor brandets identitet både forankres internt og afspejles eksternt.
Henrik skaber varige forandringer gennem fokus på menneske-til-menneske-relationer, forandringer der styrker fastholdelse, tilfredshed og virksomhedens bundlinje.