susanne-frandsen-bifald

Læs mere om foredragsholder

Få bedre kunderelationer med dårlige budskaber


Målgruppe: Organisationer, hvor medarbejderne er under pres af den ene eller anden grund.

Kunder er også mennesker! Mange medarbejdere og ledere i organisationer presses pt. af ydre omstændigheder, der får det værste frem i folk – også i deres kunder. Eks. når man, som medarbejder, skal ringe ud til en kunde og fortælle om prisstigninger på det produkt, som vedkommende bestilte for flere måneder siden. Foredraget lærer deltagerne, hvorfor mennesker reagerer som de gør, og hvordan man ligefrem kan bruge en krise til at komme tættere på sine kunder samtidig med, at medarbejdere og ledere kan finde indre ro i en hverdag, der byder på konstante og store forandringer.

Når krisens vinde blæser kan man bygge læsejl eller vindmøller. Dette foredrag giver deltagerne evnen til ’at bygge’ vindmøller!

Se en kort videopræsentation her: Få bedre kunderelationer med dårlige budskaber

Send en Uforpligtende forespørgsel

Uforpligtende forespørgsel

favicon

Tak for
forespørgslen.

Vi svarer dig hurtigst muligt

Følg os på sociale medier
(så bliver vi glade!)

Modtag løbende inspiration til dit næste arrangement

cookies-bifald

Vi anvender cookies for at hjælpe dig at navigere og analyse sidens trafik. Hvis du forsætter med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies.