henrik-meng-bifald

Læs mere om foredragsholder

Fra tilfredse kunder til rene fans

Kunsten at skabe ægte loyalitet 

De fleste virksomheder er optaget af tilfredse kunder. Men tilfredse kunder taler sjældent om dig. Fans gør.

Denne keynote handler om, hvordan du skaber ambassadøreffekten – den følelse, hvor kunderne ikke bare køber, men anbefaler, forsvarer og elsker det du gør.

Gennem virkelige cases og 35 års erfaring med kundeoplevelser i verdensklasse, viser jeg, hvordan tillid, empati og konsekvent adfærd bliver din bedste markedsføring. Det handler om menneskelig kemi, ikke magi.

Publikum går hjem med:

  • En ny forståelse af loyalitet.
  • 5 konkrete greb til at skabe ambassadører.
  • Fornyet tro på, at små ting gør en stor forskel.

Send en Uforpligtende forespørgsel

Uforpligtende forespørgsel

favicon

Tak for
forespørgslen.

Vi svarer dig hurtigst muligt

Følg os på sociale medier
(så bliver vi glade!)

Modtag løbende inspiration til dit næste arrangement

cookies-bifald

Vi anvender cookies for at hjælpe dig at navigere og analyse sidens trafik. Hvis du forsætter med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies.