Du får vigtig viden om, hvad det vil sige at være unik og være unik nok i business. Det handler om din virksomhed. Om reklame og markedsføring. Om design og kommunikation. Om branding og særkender. Det handler især om at vide, hvad der får kunder til at købe din vare eller tjenesteydelse. Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.
Niels-Henrik leverer en facitliste med de 10 eneste årsager til at kunder køber en vare eller tjenesteydelse. Du får konkrete eksempler på, hvordan købsmotiverne også er holdningsmotiver, og hvordan du kan målrette budskaber til forskellige målgrupper. Foredraget handler om branding, kommunikation og salg.
Niels-Henrik siger om sit foredrag:
”Ingen kan lægge et strudseæg, hvis man kun har en hønserøv. Men man kan lægge et guldæg, hvis man har et godt netværk og de rigtige værktøjer.”
Foredraget leveres med humor og alvor, og indeholder vigtig viden og gratis værktøjer, der kan bruges med det samme og med succes.
Varighed: 60 minutter
Foredraget kan tilpasses en aktuel agenda og et afsat tidsrum.