Gevinsterne ved at lytte højere
Bliv klogere på fremtidens kernekompetence for både ledere og medarbejdere
Fremtiden tilhører dem, der kan lytte højere – og omsætte den nye viden til handling. Jonathan Løw mener, at evnen til at lytte er en af de vigtigste kernekompetencer i 2024, både for ledere og medarbejdere. Alligevel viser en stor international undersøgelse, at en gennemsnitlig leder afbryder en medarbejder efter blot 18 sekunder. Det er tankevækkende i en tid, hvor vi taler om vigtigheden af god ledelse og medarbejderinddragelse.
I sit inspirerende foredrag forklarer Jonathan, hvordan Listen Louder filosofien kan transformere arbejdspladser. Det handler ikke kun om ledelse – men om alle roller i virksomheden. Den dygtige sælger lytter mere, end han taler. Den gode marketingansvarlige forstår først, før hun gør sig forståelig. Og den innovative organisation lytter konstant til både kunder, kolleger og omverdenen for at skabe noget nyt.
Jonathan giver jer indsigt i, hvordan I kan træne jeres evne til at lytte højere og blive mere lydhøre over for både interne og eksterne input. Han deler konkrete værktøjer og ny forskning, som I kan implementere allerede dagen efter.
Foredraget er både underholdende, tankevækkende og lærerigt. Med sit jordnære fokus og klare budskaber er det oplagt for enhver virksomhed, der ønsker at styrke sine medarbejdere og ledere med fremtidens vigtigste kompetence: evnen til at lytte højere.