henrik-meng-bifald

Læs mere om foredragsholder

Oplevelser man husker

Sådan designer du verdens bedste kunderejse 

Service er ikke et fag – det er en oplevelse. Og de bedste oplevelser sker, når alt føles nemt, naturligt og nærværende.

I denne keynote tager Henrik jer med på en rejse ind i kundens hjerne og hjerte. Hvordan man designer oplevelser, der bliver husket – og talt om. Vi ser på emotionelle peaks, forventningsstyring og den hemmelige opskrift bag “wow-øjeblikket”.

Publikum går hjem med:

  • En kunderejse set gennem kundebrillen.
  • Praktiske eksempler fra frontlinjen.
  • Enkle værktøjer til at skabe oplevelser, folk vender tilbage til.

Send en Uforpligtende forespørgsel

Uforpligtende forespørgsel

favicon

Tak for
forespørgslen.

Vi svarer dig hurtigst muligt

Følg os på sociale medier
(så bliver vi glade!)

Modtag løbende inspiration til dit næste arrangement

cookies-bifald

Vi anvender cookies for at hjælpe dig at navigere og analyse sidens trafik. Hvis du forsætter med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies.