fbpx
johnny-schultz-bifald

Foredragsholder

Foredrag: Professionel kundeservice

Medarbejdere med direkte eller telefonisk kundekontakt bruger ofte urimelig meget tid og energi på vanskelige kunder, uden at opnå et positivt resultat. Som en medarbejder udtrykte det: ”Det er 10% af vores kunder, der bruger 90% af vores tid”

Få metoder, der kan anvendes over for vanskelige kunder, så unødige diskussioner og konflikter undgås. Du lærer at udtrykke dig med autoritet og overbevisning, så du fremstår som en selvsikker, kompetent og troværdig medarbejder.

Under foredraget belyses følgende temaer:

  • ​Kort om hovedprincipperne i Transaktionsanalysen
  • Test der viser din kommunikationsstil når du udsættes for pres
  • Hvordan tackler du vrede kunder, der taler ned til dig
  • Hvad forstås ved begrebet service?
  • Hvilke centrale behov har kunderne for tryghed og tillid?
  • Hvilke centrale behov skal du indfri for at give dine kunder en uforglemmelig oplevelse af god service og professionel behandling?

Uforpligtende forespørgsel

Uforpligtende forespørgsel

favicon

Tak for
forespørgslen.

Vi svarer dig hurtigst muligt

Følg os på sociale medier
(så bliver vi glade!)

Modtag løbende inspiration til dit næste arrangement

cookies-bifald

Vi anvender cookies for at hjælpe dig at navigere og analyse sidens trafik. Hvis du forsætter med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies.