Gør medarbejderne til gode ambassadører!
Medarbejdere, der networker, forbedrer virksomhedens bundlinje, arbejdsklima og vidensdeling – for bare at nævne få gevinster. Men de fleste virksomheder går glip af dette kæmpepotentiale, fordi medarbejderne er bange for at networke og tror, at de ikke kan. Med energi og humor hiver Carina Heckscher det forkromede networking-begreb ned fra piedestalen og sætter ord på de indre begrænsninger, der spænder ben. Deltagerne får et nyt og åbent mindset samt konkrete værktøjer, så de kan fortsætte networking i hverdagen til gavn for dem selv og virksomheden.
Et foredrag, der med inspiration, sjove historier og konkrete værktøjer:
- Gør networking til en legeplads, alle kan have det sjovt på
- Gør det trygt og sjovt at opbygge sit netværk og bidrage til det
- Får ens netværk til at vokse på stedet, så det pludselig er større, end man troede
- Samler alle ens netværk til ét netværk, så det ikke længere ses som professionelt, privat, fritid osv.
- Gør networking til en sjov livsstil og en del af hverdagen og ikke noget, man "går til"
- Viser, hvordan netværk er noget, man BEnytter og ikke UDnytter
- Viser det sjove i at gi’, og du får mere igen med PiF = Pay it Forward-princippet.
Giv medarbejderne mere arbejdsglæde!
Medarbejdere, der tør gå på arbejde som sig selv, tør også engagere sig. De skaber en åben kultur, hvor man bidrager i stedet for at brokke sig. Carina Heckscher inspirerer og motiverer medarbejdere til at tage ansvar for at skabe den stemning, dynamik og glæde, der skal til for at skabe team spirit og de gode resultater. Med udgangspunkt i sit eget liv, sjove illustrationer og fortællinger tager Carina deltagerne i hånden og ind i et nyt univers af mod og muligheder, der giver arbejdsglæde alle ugens dage.
Foredraget inviterer dig ind i mulighedernes univers, hvor du:
- Lærer at acceptere dine valg og stå ved dem
- Er tryg ved at vise dit potentiale og personlighed frem
- Skaber nye muligheder med resultater og succeser
- Bliver den bedste kollega
- Spreder god energi i dagligdagen
- Bliver "heldig med vilje"
- Finder nøglen til det succesfulde mindset
- Brænder igennem med dine budskaber og idéer
- Får inspiration, ny energi og nye måder at gøre og tænke tingene på.
Personlig branding, også på de sociale medier.
Medarbejderes personlige branding på sociale medier smitter direkte af på virksomhedens image og bundlinje – og det er enten en værdifuld kompetence eller et tabt potentiale. Carina Heckscher løfter sløret for, hvordan medarbejdere kan blive en værdifuld del af virksomhedens branding og markedsføring ved at bruge LinkedIn og Facebook som et personligt og professionelt værktøj.
Carina har siden 2006 arbejdet med networking som markedsføring både online og offline. Carina var iblandt de første danskere, der tog online networking til sig som en del af sin hverdag og benytter LinkedIn og Facebook som et professionelt redskab, hvad enten det er privat eller arbejdsrelateret.
Med en blanding af humor, livsmod og faglig tyngde introducerer foredraget til:
- Hvordan medarbejdere bedst markedsfører virksomheden igennem deres personlige branding
- Hvordan medarbejderne bliver gode historiefortællere på virksomhedens vegne
- Hvilke virksomheder, der gør det godt, og hvilke, der halter bagefter
- Hvordan man skiller sig ud på de sociale medier, så man bliver set
- Hvordan man gør det usynlige netværk synligt og aktivt
- Hvordan Facebook og LinkedIn bliver et attraktivt erhvervsnetværk og ikke bare en tidsrøver
- Hvordan virksomheden med små, enkle fif kan meget mere, end den ved
- Hvad virksomheder skal være opmærksomme på at fortælle medarbejderne omkring sociale medier.