Det Hele Menneske
Et eksempel på, hvordan en foredragsrække med 4 sammenhængende emner kunne se ud:
1. Transformer dynamit til dynamik
Formålet med foredrag 1 er, at du:
- Får mere viden om stress som helhed, hvordan man simpelt kan måle stressniveauet, og hvor nemt det kan transformeres fra dynamit til dynamik.
- Som lærer, pædagog, HR-ansvarlig, leder, studievejleder eller andet, bliver bedre i stand til at varetage ”hverdagsstress”og rådgive og instruere den stressramte.
- Bliver bedre til at vurdere, hvornår og hvornår en stressramt skal henvises videre til en fagprofessionel.
Dagens program konkretiseres ud fra dine/jeres unikke behov og problemstillinger.
2. Hvordan opnår jeg bedst at være i flow
Formålet med foredrag 2 er, at du:
- Får mere viden om flow og hvorfor vi kan opleve eller have følelsen af, at alle andre er i flow, mens vi selv føler os kørt ud på ”et sidespor”.
- Ved hjælp af simple øvelser vil du kunne hjælpe både dig selv, dine kolleger, og den, du er leder eller lærer for.
Dagens program konkretiseres ud fra dine/jeres unikke behov og problemstillinger.
3. Den primære årsag til sygedagen(e) – og de små tiltag hvormed de kan undgås.
Formålet med foredrag 3 er, at du:
- Får en større og dybere forståelse af sammenhængene mellem krop, sind, psyke, biologi, det sociale, kulturen og sygdommene.
- Bliver bedre i stand til at vurdere, hvornår en sygdom ramt kollega skal henvises til en fagprofessionel, eller hvordan du selv kan bidrage til at forkorte et sygdomsforløb markant.
Dagens program tilpasses dine unikke behov og problemstillinger.
4. DNA og/eller epigenitik
Formålet med foredrag 4 er, at du:
- Får mulighed for en større viden og dybere forståelse for sammenhængene mellem epigenitik, DNA og nutidens moderne livsstil.
- Bliver forståelse for, hvordan denne viden kan have betydning for såvel den enkelte, virksomheden som organisationen.
Dagens program tilpasses dine unikke behov og problemstillinger.