fbpx
niels-henrik-bruun-iversen-bifald

Del på:

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin

Niels-Henrik Bruun Iversen

Idéudvikler, kommunikationsrådgiver, iværksætter og foredragsholder om at være unik nok i business.

  • Om Niels-Henrik Bruun Iversen
  • Foredrag
  • Anmeldelser

Foredragene handler om at være unik nok i business. Om branding, kommunikation, salg og om at håndtere hjernens viden og fantasi.

Niels-Henrik er serie iværksætter. Han starter sin første virksomhed i 1980 og bygger videre som ejerleder af flere virksomheder: Reklamebureau. Lokalradio. Lydstudie. Landsdækkende avis. Reklamefilm produktionsvirksomhed og firstmover med produktion og digitalisering af biografreklamer i 42 danske biografer. I alt 26 medarbejdere.

Efter 37 år sælger han sine virksomheder til fem forskellige, og går på pension. Men han er iværksætter. Han kan ikke lade være og starter et konsulentfirma med et netværk af designere, journalister, filmfotografer og eventmagere. Konceptet er at levere idéudvikling, kommunikationsrådgivning, kampagner og koncepter for virksomheder og organisationer.

Som om det ikke er nok, har han skrevet historien (storytelling) om, hvorfor Europallen hedder Europallen, når den er opfundet i Amerika i 1887. Derefter re-designer han Europallen, i flere varianter, og gør den til et eksklusivt bord og bænk, som et elegant møbel i massivt egetræ og teaktræ med detaljer for feinschmeckere. Produktionen sker via en anerkendt dansk møbelproducent, og salget sker primært til virksomheder i transportbranchen.

Ydermere fremstiller han også ”Kokedama” blomster. Det er planter der hænger fra loftet. Inspireret af japansk kultur i 1600-tallet (storytelling). Salget sker i detailhandel, fra showroom og i blomsterpark.

Samtidig er Niels-Henrik foredragsholder for virksomheder, iværksættere, foreninger, erhvervsnetværk og organisationer. Medlem af det danske pressekorps.

Niels-Henrik siger om sig:
”Jeg er Vestjyde af sind, men det gør mig hverken bedre eller ringere. Tværtimod.”

Niels-Henriks slogan er:
”Vi har mange idéer, vi ikke har fået endnu.”
Det slogan har han i øvrigt copyright på.

Niels-Henriks foredrag leveres med humor og alvor. Det handler især om at være unik nok i business. Det handler om branding, kommunikation og salg. Det handler om at håndtere vigtig viden og fantasi. Det handler om at kende kundernes 10 eneste købsmotiver. Det handler især om hvordan hjernens højre- og venstre halvdel virker, og kan påvirkes. Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Foredraget handler om at være iværksætter, entreprenør og vækst-iværksætter. Uanset om man er ny iværksætter eller har drevet virksomhed i mange år, er alle mennesker og virksomheder iværksættere, hvis de bruger hjernens viden og fantasi.

Ønsker du yderligere oplysninger og priser på Niels-Henrik Bruun Iversen er du velkommen til at ringe, sende en mail eller udfylde formularen. Der kan du beskrive dit arrangement, så vil vi vende tilbage hurtigst muligt.

For booking af Niels-Henrik Bruun Iversen ring til - tlf. 7026 0100

Sådan bruger du din og kundens hjerne

Du får vigtig viden om, hvordan din og kundens hjerne virker og kan samarbejde. Hvordan du kan påvirke og styrke din kommunikation med kunder, medarbejdere og alle (også privat). Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Albert Einstein, Piet Hein og John Lennon citeres med udsagn, der forholder sig til forholdet mellem viden og fantasi, og hvordan du kan bruge viden og fantasi i business og privat.

Niels-Henrik siger om sit foredrag:
”Der er god plads til virksomheder med medarbejdere, der bruger vigtig viden og fantasi.”

Foredraget leveres med humor og alvor, og indeholder vigtig viden og gratis værktøjer, der kan bruges med det samme og med succes.

Varighed: 60 minutter
Foredraget kan tilpasses en aktuel agenda og et afsat tidsrum.

Hvad får kunder til at købe din vare eller tjenesteydelse?

Du får vigtig viden om, hvad det vil sige at være unik og være unik nok i business. Det handler om din virksomhed. Om reklame og markedsføring. Om design og kommunikation. Om branding og særkender. Det handler især om at vide, hvad der får kunder til at købe din vare eller tjenesteydelse. Når du ved det, får du flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Niels-Henrik leverer en facitliste med de 10 eneste årsager til at kunder køber en vare eller tjenesteydelse. Du får konkrete eksempler på, hvordan købsmotiverne også er holdningsmotiver, og hvordan du kan målrette budskaber til forskellige målgrupper. Foredraget handler om branding, kommunikation og salg.

Niels-Henrik siger om sit foredrag:
”Ingen kan lægge et strudseæg, hvis man kun har en hønserøv. Men man kan lægge et guldæg, hvis man har et godt netværk og de rigtige værktøjer.”

Foredraget leveres med humor og alvor, og indeholder vigtig viden og gratis værktøjer, der kan bruges med det samme og med succes.

Varighed: 60 minutter
Foredraget kan tilpasses en aktuel agenda og et afsat tidsrum.

Hvordan din og kundens hjerne kan samarbejde?

Hvordan din og kundens hjerne kan samarbejde, og hvordan branding og kommunikation kan give flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Foredraget er en samlet helhed af foredrag 1 + 2, og fortæller om begreber i markedsføring. Lærer at forstå og bruge hjernens højre- og venstre halvdel. Bruge vigtig viden og fantasi. Foredraget giver brugbar indsigt og vigtig viden om branding, markedsføring og kommunikation. Du får facitlisten med de 10 eneste købsmotiver og viden om, hvordan værktøjerne bruges og giver flere kunder, bedre dækningsbidrag, fokuserede medarbejdere og et godt image.

Niels-Henrik siger om sit foredrag:
”Det handler om at VISE, BEVISE og OVERBEVISE. Det handler om at bruge vigtig viden og fantasi.” 

Foredraget leveres med humor og alvor, og indeholder vigtig viden og gratis værktøjer, der kan bruges med det samme og med succes.

Varighed: 120 minutter
Foredraget kan tilpasses en aktuel agenda og et afsat tidsrum.

Ønsker du yderligere oplysninger og priser på Niels-Henrik Bruun Iversen er du velkommen til at ringe, sende en mail eller udfylde formularen. Der kan du beskrive dit arrangement, så vil vi vende tilbage hurtigst muligt.

For booking af Niels-Henrik Bruun Iversen ring til - tlf. 7026 0100

Vi fik et spændende og tankevækkende foredrag om, hvordan vores hjerner er sammensat af modsætninger i venstre- og højre hjernehalvdel. Vi fik set og hørt, på en humoristisk og let forståelig måde, hvordan den viden er brugbar i vores hverdag sammen med mennesker vi kender og ikke kender. Vi fik også en interessant liste med de 10 eneste årsager til at købe det vi køber som forbrugere. Der viste sig at være et match mellem at købe en vare og være medlem af en organisation som vores. Meget interessant og lærerig viden.
Kurt Allan Nicolaisen, Overmester
ODD FELLOW
Vi blev overraskede over, hvor stor betydning det har at vide noget om hjernen og om, hvordan den viden er afgørende når man står med en potentiel kunde. Niels-Henrik gav os en fantastisk ny viden om, hvordan menneskers adfærd er styret af hjernen, og hvordan den kan påvirkes, hvis man vil sælge et produkt eller en holdning. Vildt spændende. Og når man ved hvorfor mennesker gør som de gør, siger som de siger, handler som de gør, har man vigtig indsigt i menneskers adfærd. Det var nemt at forstå, at markedsføring og salgsarbejdet skal nytænkes. Og hans humor gjorde det også til en underholdende aften.
Erhvervsnetværk
William H. Hansen
Niels-Henrik leverede et lærerigt foredrag i House of Offshore Innovation, med fokus på at være unik i business. Om betydningen af branding og kommunikation. Om at forstå værdien i højre- og venstre hjernehalvdel, og hvordan den viden kan bruges i kommunikation med kunder og medarbejdere. Vi fik ny viden og blev opdateret om begreber og metoder indenfor branding, kommunikation og design.
Jesper Høj-Hansen, Direktør
NorSea Group A/S
Niels-Henrik ikke bare skaber billeder med ord, han viser og fortæller i billeder, som beviser hvor vigtig det er at brande og kommunikere med omtanke. Han giver gavmildt ud af egen erfaring fra sit eget serie-iværksætter liv – igen er det visuelle i præsentationen med til at give hukommelse til de mange tips, tricks og værktøjer, han formidler i løbet af de 2 fantastiske timer. En spændende og givende session, hvor Niels-Henrik overbeviser os om, at den gode storytelling er vigtig som aldrig før.
Annette Spicker Bruhn
ProVarde

Uforpligtende forespørgsel

favicon

Tak for
forespørgslen.

Vi svarer dig hurtigst muligt

Følg os på sociale medier
(så bliver vi glade!)

Del på facebook
Del på linkedin
Bliv inspireret af os

Modtag løbende inspiration til dit næste arrangement

cookies-bifald

Vi anvender cookies for at hjælpe dig at navigere og analyse sidens trafik. Hvis du forsætter med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies.