Da 80% af kunderne typisk kommer via henvisninger og anbefalinger, altså relationer og netværk, er det en god investering, at fokuserer på hvordan du kan udvikle forretningen via netværk.
Dette foredrag giver inspiration og tips til hvordan, du kan gribe det an.
Mange oplever netværks arbejdet som en tidsrøver, fordi deres tilgang til netværk er forkert, netværks arbejdet er et håndværk der kan og skal læres, så dit netværksarbejde bliver en investering i udviklingen af din forretning.
Der gives bud på, hvordan du med fordel kan arbejde med at få bedre relationer både internt til medarbejdere og kolleger og eksternt til kunder, leverandører og samarbejdspartnere.
Undervejs får du viden og inspiration til følgende:
- Sådan får du de rigtige kunder og opgaver, hvor prisen ikke er afgørende.
- Sådan tiltrækker og fastholder du de bedste medarbejdere.
- Sådan sikrer du dit renommé og din anseelse.
- Sådan tiltrækker og fastholder du gode leverandører og samarbejdspartnere.
- Sådan gør du dine kunder til ambassadører.
Foredraget er specielt velegnet til ejerledere og ledere på alle niveauer.