Peter SvarreForedragsholder

Peter Svarre

Peter Svarre har siden 1996 arbejdet med digitale medier i virksomheder som Morgenavisen Jyllandsposten, Framfab, DDB og Hello Group. 

Peter Svarre har arbejdet med digital strategi, brugerinvolvering og sociale medier for en lang række af større danske og internationale virksomheder. Han har lavet community strategi for Novo Nordisk, Kræftens Bekæmpelse, Rambøll og Slankedoktor.dk. Han har lavet digitale strategier for Saxo Bank, Folkekirkens Nødhjælp og Fritz Hansen. Herudover har han arbejdet med brugerinvolvering for kunder som Nike, United Bank of Switzerland og Carlsberg.

I sine foredrag kombinerer Peter Svarre sin mangeårige erfaring fra praktiske projekter med levende og inspirerende analyser af, hvordan digitale medier påvirker samfundet, virksomhederne og brugerne af internettet. Peter Svarre er en foredragsholder, der kan få dig til at blive svimmel af de perspektiver, der åbner sig med brugen af nye digitale medier, men samtidig kan han trække dig ned på jorden igen med helt konkrete og jordnære eksempler på, hvordan du eller din virksomhed kan udnytte sociale og digitale medier.

Peter er uddannet cand. scient. pol fra Københavns Universitet og Master of International Affairs fra Columbia University i New York.

Referencer:

Rune Kibsgaard Sjøhelle, Head of External Communications, Nordea :

Peter has the ability to explain the business potential in social media in a way that is easy to understand. In a mulitilingual scandianvian environment it is also appreciated that he is able to do this brilliantly in English.