Læs mere om foredragsholder

Tænd organisationen!

Dristige og kloge metoder.

Foredraget giver et inspirerende indblik i tændte organisationer og virksomheder. Fokus for foredraget er: Kundeservice, som omgående påvirker virksomhedens langtidsvitalitet og bundlinje.

Hvis medarbejderne ikke lægger både hjerte og sjæl i deres arbejde hver eneste dag, hvis kunderne ikke omtaler virksomheden positivt alle steder, og hvis investorerne ikke er begejstrede over de økonomiske resultater, er det på tide at ”tænde” virksomheden.

Man kan råde over verdens bedste produkt, som bakkes op af den mest fantastiske forretningside, men hvis medarbejderne ikke er tændte, og kunderne ikke er tændte, så glem det. Det er helt forbi – færdig slut.

Tine Cranils foredrag giver indblik i dristige og kloge metoder samt fremgangsmåder for medarbejderne til at tænde kunderne og få bundlinjen til at funkle.

Varighed: Aftales nærmere.

Send en Uforpligtende forespørgsel

Uforpligtende forespørgsel

favicon

Tak for
forespørgslen.

Vi svarer dig hurtigst muligt

Følg os på sociale medier
(så bliver vi glade!)

Modtag løbende inspiration til dit næste arrangement

cookies-bifald

Vi anvender cookies for at hjælpe dig at navigere og analyse sidens trafik. Hvis du forsætter med at bruge siden, accepterer du vores brug af cookies.