Gør medarbejderne til gode ambassadører!
Medarbejdere, der networker, forbedrer virksomhedens bundlinje, arbejdsklima og vidensdeling – for bare at nævne få gevinster. Men de fleste virksomheder går glip af dette kæmpepotentiale, fordi medarbejderne er bange for at networke og tror, at de ikke kan. Med energi og humor hiver Carina Heckscher det forkromede networking-begreb ned fra piedestalen og sætter ord på de indre begrænsninger, der spænder ben. Deltagerne får et nyt og åbent mindset samt konkrete værktøjer, så de kan fortsætte networking i hverdagen til gavn for dem selv og virksomheden.
Et foredrag, der med inspiration, sjove historier og konkrete værktøjer:
- Gør networking til en legeplads, alle kan have det sjovt på
- Gør det trygt og sjovt at opbygge sit netværk og bidrage til det
- Får ens netværk til at vokse på stedet, så det pludselig er større, end man troede
- Samler alle ens netværk til ét netværk, så det ikke længere ses som professionelt, privat, fritid osv.
- Gør networking til en sjov livsstil og en del af hverdagen og ikke noget, man “går til”
- Viser, hvordan netværk er noget, man BEnytter og ikke UDnytter
- Viser det sjove i at gi’, og du får mere igen med PiF = Pay it Forward-princippet.